2010. február 26., péntek

Sorry...

Sziasztok.Bocsánat a szünetért,de naon felfordult az életem az utóbbi pár hétben és nme nagyon tudtam folytatni.tényleg naon sajnálom.am a történetet illetti itt van kárpótlás képp egy kis idézet belöle a kedvcsináláshoz:
"Elindult felém és minél jobban közelített én annál jobban hátráltam...ő volt az a rémálmomból..ő az éltetm értelme..aki felforgatott mindent és új életet kezdtem.
-Mond miért teszed ezt velem natalie?-suttogta.-tudom hogy másképp bántam veled de el kell fogadnod hogy miért.tudom hogy más vagyok mint ők,de kérlek ne ez alapján ítélj.Én..én félte tőled...mert olyan gyönyörű vagy és más mint a többi lány.Szeretlek.-miközben ezt kimondta én nem hátráltam többé.megálltam és a vörös szemeibe néztem.
-Óh Bernard.ez nekem nehéz,nem tudod hogy mennyit jelentessz nekem.nem értelek,de meg szeretnélek.idő kell!-belenézett a szemembe és megsimogatta az arcom.
-Megértem.Ígérem várni fogok rád...akármeddig is kell.-suttogta.
-ígérem,ha minden rendbe jött ott foglak várni,az árnyas erdőn túl a tóparton.Az éjjeli szellőbe suttogom majd neved és a hold fényével fog előhívni a tó mélyéről.Csak kérlek légy türelmes.
-Az leszek!-majd közelebb hajolt és vizes,jéghideg ajkait a homlokomhoz érintette.-ezzel a jelképpel ezennel megbélyegezlek.időd az időmben,szíved a szívemben véred a véremben van.Nem vagy más mint én,nem vagy különb mint én.Én te vagyok és te én.a hajnalod az én alkonyom,s az én hajnalom a te alkonyod.az én testem a te testedben a tied az enyémben.ezennel dönts leghelyesebb módodon,s a telihold éjjelén szólíts meg s én jönni fogok.Hold ragyogj akkor és derengő fényeddel kísérd a hercegnőt!Szellő fésüld barna haját,rintgasd álomba és hozd el hozzám.Minden történjen így s engedelmeskedjetek,mert bosszúm leszáll rátok.-mikor ezt imondta köddé vált.és én ott álltam az erkélyen a tó mellett és éreztem ahogy valaki hátulról egy éles tárgyat dög a hátamba........"
nos remélem sikerült kedvet csinálnom a következő fejezethez.sajna nincs most netem ezért nem tom mikor lesz kész,de iparkodom.Addig is kihirdetnék egy pályázatot.Ha szeretnél írni egy kis novellát a történethez hajrá.Garantált nyeremények mindenkinek.a történetek felkerülnek az oldalra + benne lesz a leendő könyvben is,ami jövöre vár nyomtatásra;) nos sok sikert.

Ui:az új szereplő valós személy,csak nevében 2 betűt változtattam.És a történetek valós alapúak lesznek....

1 megjegyzés:

  1. Kedves írótársam!

    Szólni szeretnénk, hogy mostanába egy személy lekoppintja a töriket!
    Mivel nem szeretnénk, hogy mással is ez történjen kérünk, hogy vigyázz!
    A következő nevű emberrel ne beszélj vagy próbáld meg elkerülni: Tami, VIV
    Nem mondjuk, hogy mindenki koppint, de vigyázzatok!
    Könyörgünk ezt tegyétek ki és irjátok ki a blogotokra, hogy egyetértetek velünk abban, hogy ez undorító.
    Aki szórul-szóra másol az undorító!
    Léci írd ki a blogodra, hogy lássa a másoló, hogy mi segítjük egymást ellene!
    Könyörgünk segíts hogy senki más ne járjon úgy mint mi!
    Itt egy-két dolog amiről megismerhetitek!

    Alice oldalát: http://boldogveg.blogspot.com/
    Erre:http://ennyitaboldogvegrol.blogspot.com/

    Erre másolta le:http://alkonyatmaskepp.blogspot.com/
    Ivi oldalát:http://feketeangyalsaga.blogspot.com/

    Kérjük ird kia blogodra, hogy ezt nem tartod etikusnak, hogy érezze, hogy mi mind egy közösség vagyunk!

    Előre köszönjük:Alice és Ivi

    VálaszTörlés