2010. január 21., csütörtök

Szeretnék...

Szeretnék fényes csillag lenni,
hogy éjjelenként engem tudj nézni.
Szeretnék egész éjjel világítani néked,
hogy vigyázzam álmodat s éjjeledet.
Szeretnék fentről lenézni rád,
hogy veled töltsem az éjszakát.


Szeretnék maga a Nap lenni,melegséggel téged eltölteni.
Szeretnélek boldoggá tenni,
hogy mindig szépre tudj emlékezni.
Szeretnék olyat csak neked adni,
milyet én kaptam tőled,soha senki.


Szeretnék madár lenni,
s feleted örökké szárnyalni.
Szeretnék mindig dalolni neked,
hogy szebb legyen életed.
Szeretném ha dalod altatód lenne,
s velem álmodnál mindörökre.


Szeretnék lágy szellő lenni,
hogy mindig megtudjalak simogatni.
Szeretném megérinteni arcod,
úgy,hogy ne vedd észre,hogy én vagyok.
Szeretnék susogni füleidbe,
és a bánatot elűzni mindörökre.


Szeretnék egy kis cica lenni,
hogy melletted tudjak lenni.
Szeretném,ha megtudnál simogatni,
s én cserébe tudnék dorombolni.
Szeretnék melletted aludni,
s éjszaka rád vigyázni.


Szeretnék az óceán lenni,
hogy ha bennem vagy,körül tudjalak ölelni.
Szeretnék kincseket mutatni neked,
hogy boldoggá tegyelek.
Szeretném megmutatni a határtalan végtelent,
s szeretnék melletted lenni,míg lehet.


"Szeretnék könnycsepp lenni,
szemedben megszületni,
végigfolyni arcodon,
s meghalni az ajkadon!"



(Az én Kriszty hugicámnak szülinapjára!!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése